Nieuwsbrief Dutch Health Network – juni/juli 2011

Beste Dutch Health Network leden en overige belangstellenden,

Juni is al weer achter de rug en velen van jullie zijn/gaan nog met vakantie

Vanwege onze vakantie op het prachtige Bali hebben we even gas teruggenomen voor wat betreft de moderatie van het Dutch Health Network op zowel LinkedIn, Twitter als Facebook. Immers een platform zoals het Dutch Health Network met ruim 17.500 leden vergt dagelijks veel energie van zowel mijzelf als Marianne. Het was daarom ongelooflijk gaaf om te zien dat tijdens onze vakantie een aantal Dutch Health Network leden spontaan zijn bijgesprongen met het beoordelen van discussions, promotions of jobs welke niet voldeden aan de Group Rules van de hoofdgroep of 20 sub-groepen.

Qua ontwikkeling ligt het Dutch Health Network op LinkedIn en Facebook inmiddels behoorlijk voor op het door mij vastgestelde groeipad voor eind 2012 naar minimaal 25.000 aangesloten leden.

Verder is het goed om hier te melden dat de mogelijke dienstverlening door Dutch Health Network Services steeds beter gaat aanslaan bij (zorg)organisaties welke evenementen met toegevoegde waarde voor de zorg of welzijn aan DHN leden wensen aan te bieden.

Prachtig voorbeeld is de recente oproep voor gratis toegang tot het door Dataplus georganiseerde seminar voor de Zorg met een aantal prominente sprekers rond het thema ‘het nieuwe zorgen’. Zie bijgaande link –> https://dutchhealthnetwork.wordpress.com/2011/07/06/ledenaanbod-dutch-health-network-evenementenkalender-4e-kwartaal-2011/

Naast congressen en seminars wordt Dutch Health Network ook vaker gevraagd om beurzen en grootschalige manifestaties en festivals  onder ieders aandacht te brengen. Eerdaags zal er dan ook een zeer interessante aanbieding met ledenkorting volgen voor deelname door middel van het innemen van standruimte op de in het zuiden van het land en daarna verder regionaal aan te bieden Healthy Happy Life Beurs. Zie bijgaande link: http://www.healthyhappylife.nl Vermeld bij gewenste deelname wel voor het verkrijgen van korting dat je lid bent van het Dutch Health Network en tot de kortingscategorie behoort.

Het doel van deze beurs is om mensen bewust(er) te maken van hoe ze hun life style en gezondheid op een blijvende manier kunnen verbeteren.

Naar ik verwacht zullen er later in het jaar nog meer goede evenementen volgen. Uiteraard blijf ik wel selectief, want er worden dagelijks veel evenementen tegen schrikbarende prijzen georganiseerd, waarbij ik sterke twijfels heb over de toegevoegde waarde voor de kosten, baten of kwaliteit van de zorg en welzijn.

Mijn droom om in 2012 een eigen bedrijf op te richten, in de vorm van Dutch Health Network Services, is verder nog versterkt door deelname aan de verkiezingen van De Telegraaf voor het beste maatschappelijke initiatief. Bijna 400 DHN leden hebben op mijn initiatief gestemd. Helaas behoorden ik net niet tot de uiteindelijke genomineerden. Maar dat geeft niet. Het was mij niet te doen om de prijs.

Fris ga ik samen met Marianne deze zomer met gezond elan verder werken aan de doorontwikkeling van Dutch Health Network Services. Daarnaast ga ik door met mijn kennis en ervaring te delen aan zowel klanten, collega’s en LinkedIn relaties over zowel ‘effectiever netwerken’ als gebruikmaking van social media tools zoals LinkedIn, Twitter of Facebook.

Ik wens jou en je naasten een hele fijne zomerperiode toe en kom vooral veilig en gezond thuis.

Met vriendelijke groet,

Rob en Marianne Bergers

Advertenties

Over Dutch Health Network Services

Dutch Health Network Services kan als mediapartner worden ingeschakeld voor evenementen, vacatures, opleidingen, boeken, lezingen en product- of bedrijfspromoties.
Dit bericht werd geplaatst in Nieuwsbrieven en getagged met , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Nieuwsbrief Dutch Health Network – juni/juli 2011

  1. Beste Rob en Marianne,
    Je kunt trots zijn op het tot nu toe bereikte resultaat.
    DHN is inmiddels een ‘merk’ geworden, dus je ambities om door te ontwikkelen en groeien naar een ‘bedrijf’ lijken haalbaar.
    Hartelijke groet
    Jan Taco te Gussinklo

  2. Dank Jan Taco voor je lieven woorden,

    Maar Dutch Health Network zou niets zijn zonder mensen zoals jij die gedreven en oprecht nieuwsitems of stellingen plaatsen. Hulde daarvoor.

    Groeten,

    Rob

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s