Nieuwsbrief Dutch Health Network – oktober 2011

Beste Dutch Health Network leden en overige belangstellenden,

Op 25 oktober 2011 is de nieuwe mijlpaal van ruim 20.000 leden bereikt met het Dutch Health Network op LinkedIn.

Het gaat natuurlijk niet alleen om de kwantiteit, maar vooral om de kwaliteit van het uitwisselen van best practices, het peilen van opinies, toetsen van stellingen en uitwisselen van overige praktische zaken zoals gratis evenementen, jobs  of voordelige ledenaanbiedingen. Maak hier, rekening houdende met de group rules, actief gebruik van.

Toch is deze mijlpaal met zoveel leden voor ons allemaal zeer belangrijk omdat het daarmee voor het bedrijfsleven en de non-profit organisaties aantrekkelijker gaat worden om manifestaties via sponsoring gratis aan te bieden. Dat scheelt direct in hun portemonnee (besparing van aanzienlijke marketingkosten) en jouw portemonnee (geen hoge inschrijfgelden voor evenementen) en biedt jou de unieke kans om met DHN leden bij elkaar te zijn om te netwerken.

Dat dit waardevol blijkt te zijn en zeer wordt gewaardeerd werd onlangs weer uitvoerig aangetoond op het congres van Dataplus over ‘Het Nieuwe Zorgen’ en het SKGZ congres ‘vijf jaar zorgverzekeringswet’. Ik heb daar vele DHN leden mogen ontmoeten. Mooi om te zien dat een netwerk als DHN geografische grenzen en voor de elite weggelegde dure bijeenkomsten doorbreekt.

Wij moeten immers allemaal vanuit onze eigen verantwoordelijkheid een bijdrage leveren aan de kosten, baten en kwaliteit van ons goede maar dure zorg- en welzijnsstelsel in Nederland, België en de overzeese gebieden.

Ik roep bedrijven en organisaties die een soortgelijk evenement wensen te organiseren hiermee van harte op om direct contact met ons op te nemen zodat Dutch Health Network Services als mediapartner kan optreden. Inmiddels hebben meer dan 20 bedrijven en organisaties DHN op LinkedIn als mediapartner aanbevolen (zie Company button op LinkedIn).

Verder vraag ik ieder DHN lid om de ambassadeursrol op je te nemen door jouw LinkedIn connecties via de Share button een Exclusieve uitnodiging te sturen. Het werkt heel simpel, in één keer kun je maximaal 50 leden een persoonlijke uitnodiging sturen. Dit kan zowel vanuit de hoofdgroep als een van de 20 sub-groepen (zie button More / sub-groups).

Samen met Marianne ga ik de komende periode wederom vol overgave werken aan de verdere ontwikkeling van dit schitterende netwerk met ruim 20.000 professionals. Van de 58.000 Nederlandstalige groepen staat DHN nu steviger dan ooit in de Top Tien. Bij de verdere ontwikkeling van het Dutch Health Network naar een omvang van 50.000 leden (eind 2014) reken ik natuurlijk wederom op jullie medewerking. Maar laten we eerst maar doorgroeien naar de volgende mijlpaal van 25.000 leden. En volg Dutch Health Network natuurlijk ook op Twitter via http://twitter.com/dutchhealthnetw en op Facebook via een ‘like (vind ik leuk’ op http://facebook.com/dutchhealthnetwork

Zeg het voort via LinkedIn (Share button – Invite others). Twitter (Retweet) en Facebook (deel) !

Met vriendelijke groet,

Rob en Marianne Bergers

Advertenties

Over Dutch Health Network Services

Dutch Health Network Services kan als mediapartner worden ingeschakeld voor evenementen, vacatures, opleidingen, boeken, lezingen en product- of bedrijfspromoties.
Dit bericht werd geplaatst in Nieuwsbrieven en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s