Nieuwsbrief Dutch Health Network – november 2011

Beste Dutch Health Network leden en overige belangstellenden,

Netwerken is elkaar over een weer op verrassende wijze diensten bewijzen. Wij huldigen zelf daarbij altijd als credo: ‘Wie goed doet, goed ontmoet’.

Echter, wij constateren de laatste tijd steeds vaker dat door (commerciële) bedrijven postings worden gedaan in de rubriek discussions en promotions waarbij eenzijdig aandacht wordt gevraagd voor eigen produkten, diensten, trainingen, congressen, etc. Soms zie je alleen maar een verwijzing naar een website zonder enige toelichting.
Graag herhalen wij hierbij nog eens dat hiervoor de Group rules gelden in zowel de hoofdgroep met 21.000 leden en de 20 sub-groepen. De Group rules staan in iedere (sub) groep aan de rechterzijde van het scherm vermeld.

Na mailcontact met de managers van Dutch Health Network kan er anders worden besloten. Uitgangspunt hierbij is wel dat Dutch Health Network Services mediapartner is en er sprake is van ledenvoordeel dan wel een gunstiger tarief. Zie voor onze referenties –> Dutch Health Network Services op LinkedIn

Veel leuker zou het zijn als een aanbieder van een dienst of produkt in de vorm van een stelling of vraag probeert op ons netwerk zelf open en transparant een discussie te ontlokken. Gelukkig zijn hier dagelijks steeds meer goede voorbeelden van.

Iemand die eerst iets geeft is Mascha Santegoets, oprichter van het Freelance Opdrachten Netwerk, collega LinkedIn groepseigenaar met maar liefst 31.000 leden.

Mascha heeft belangeloos de volgende vier pagina’s op Facebook voorzien van alle Twitterberichten, blogs en links naar onze DHN accounts op zowel LinkedIn, Facebook, Twitter als Google+. Neem maar eens een kijkje en Like (geef vind ik leuk) de pagina’s:

http://facebook.com/dutchhealthnetwork

http://facebook.com/vitaliteitnetwerk

http://facebook.com/mantelzorgnetwerk

http://facebook.com/steunpuntzorg

Schakel gerust haar bedrijf MASJO SocialMedia Services in als jouw bedrijf een goed uitziende profielpagina met gepersonaliseerde buttons op onder andere Facebook wil starten. Kijk hiervoor op http://www.someservices.nl

Social media zijn voor zowel de zorg als welzijn goed in te zetten. Social media geeft je instelling of bedrijf een gezicht. Daarnaast is het dé manier om met klanten in contact te treden om open en transparant kostbare feedback te verkrijgen. Goed voorbeeld van een zorgverzekeraar op Facebook is ONVZ. De medewerkers zelf van deze zorgverzekeraar uit Houten vormen daarbij het Webcareteam.

Facebook wordt steeds meer door de jongere generatie ontdekt en gaat naar onze mening op de ‘business tot consumer’ markt een belangrijkere rol spelen. Zie het daarom anders als Hyves.

Wij nodigen jou dan ook graag uit om ook op Facebook bij het Dutch Health Network een kijkje te nemen.

Met vriendelijke groet,

Rob en Marianne Bergers

Advertenties

Over Dutch Health Network Services

Dutch Health Network Services kan als mediapartner worden ingeschakeld voor evenementen, vacatures, opleidingen, boeken, lezingen en product- of bedrijfspromoties.
Dit bericht werd geplaatst in Nieuwsbrieven en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s