Nieuwsbrief Dutch Health Network – oktober 2012 – Follow my dreams!

Beste Dutch Health Network leden en overige belangstellenden,

Dutch Health Network (DHN) heeft met de mastergroep op LinkedIn (circa 32.000 leden) en de onderliggende 20 sub-groepen, 7 Facebook pagina’s en 6 Twitter accounts een totaal bereik van ruim 35.000 professionals en organisaties. Met z’n allen hebben we als focus gemeen dat we een substantiële bijdrage willen leveren aan de kwaliteit, kosten en baten van de Zorg en Welzijn in Nederland en België. DHN streeft er naar om dit aantal eind 2015 op alle genoemde social media en de in ontwikkeling zijnde website op een niveau te hebben gebracht van 100.000 volgers.

Inmiddels ben per 1 oktober 2012 uit dienst getreden van Finace (zusterorganisatie van Centric) en concrete plannen aan het maken om in de nabije toekomst het bedrijf Dutch Health Network Services op te starten en mij verder op parttime basis aan te bieden als interim manager, consultant of toezichthouder. Ik zie voor DHN een unieke brugfunctie weggelegd tussen alle betrokkenen in de zorg- en welzijnsketen. En dit zowel voor Nederland als België. Ik hoop te starten vanaf 1 december 2012. Tot dan neem ik de tijd om het business- en verdienmodel voor DHN concreter te maken door het opstellen van een bedrijfsplan voor de komende jaren. Daarbij zal wat mij betreft het voordeel voor de DHN leden altijd een toonaangevende plaats moeten innemen.

Alleen is maar alleen. Vandaar dat ik mij heb voorgenomen om DHN de komende jaren samen met een aantal preferred partners te gaan uitbouwen.

Globaal denk ik daarbij aan de volgende samenwerkingsmogelijkheden waarbij er zowel voor DHN als de preferred partner significante voordelen ontstaan:
1. Gezamenlijke mediacampagne voor een evenement, product of dienst van een preferred partner;
2. Nieuwsberichten van preferred partner automatisch laten plaatsen op mastergroep of sub-groep op LinkedIn, Twitter en Facebook via RSS news feed codes;
3. Samenwerkingsconstructie voor een bepaalde doelgroep met een preferred partner;
4. Pagina op de nieuw te bouwen website van dutchhealthnetwork.nl met links naar website preferred partner;
5. Advertenties/banners op nieuw te bouwen website van dutchhealthnetwork.nl met links naar website preferred partner;
6. Gezamenlijk bedenken en ontwikkelen van de website dutchhealthnetwork.nl;
7. Samen een landelijk of regionaal terugkerend evenement vaststellen en uitvoeren;
8. Samen een thematische leergang, workshop of conferentie ontwikkelen.

Ik roep hiermee belangstellenden op, indien er serieuze interesse is, om een van de genoemde 8 samenwerkingsmogelijkheden nader met mij te gaan verkennen. Via partners@dutchhealthnetwork.nl kan contact met mij worden opgenomen.

Mocht je nog een ander idee hebben dan verneem ik dat uiteraard graag. Geef mij vooral feedback of vertel jouw idee over het Dutch Health Network. Je krijgt altijd bericht.

Je mag mij verder natuurlijk altijd uitnodigen om te connecten op LinkedIn. En volg Dutch Health Network ook via onderstaande links op Facebook en Twitter.

Met vriendelijke groet,

Rob Bergers (http://linkedin.com/in/robbergers)

NB: Volg Dutch Health Network nu ook actief op Twitter, Facebook, Pinterest en Google+. Zie onderstaande links. Velen zijn je al voorgegaan.

Twitter accounts:

@dutchhealthnetw @zorgnet@patientplatform @vitaliteitnetw @mantelzorgnetw @steunpuntzorg @dhnservices

Facebook pagina’s:

http://www.facebook.com/dutchhealthnetworkhttp://www.facebook.com/zorgnethttp://www.facebook.com/patientenplatformhttp://www.facebook.com/vitaliteitnetwerkhttp://www.facebook.com/mantelzorgnetwerkhttp://www.facebook.com/steunpuntzorg – http://www.facebook.com/dutchhealthnetworkservices

Pinterest –> http://pinterest.com/dutchhealthnetw

Google+ –> http://bit.ly/GoogleDHN

Advertenties

Over Dutch Health Network Services

Dutch Health Network Services kan als mediapartner worden ingeschakeld voor evenementen, vacatures, opleidingen, boeken, lezingen en product- of bedrijfspromoties.
Dit bericht werd geplaatst in Nieuwsbrieven en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s