Nieuwsbrief Dutch Health Network – november 2012 – met gratis Sinterklaas cadeau!

Beste Dutch Health Network leden en overige belangstellenden,

Iets later dan gebruikelijk. In deze nieuwsbrief de volgende onderwerpen en natuurlijk voorzien van een toepasselijk Sinterklaas cadeau!

  1. Inleiding
  2. Ledenaanbod slaat aan!
  3. Omvang DHN communities
  4. Groepsregels
  5. LinkedIn tip van de maand

1. Inleiding

Dutch Health Network (DHN) groeit stevig door op de social media platforms. De groeidoelstelling voor 2012 wordt ruimschoots behaald. Nadeel van een grote groep is dat er veel postings plaatsvinden. Het gebruik van social media vergt veel tijd als je de meest elementaire bedieningsregels niet kent. Vraag gerust aan je relaties om gebruikerstips of volg een training. Kijk daarbij wel uit want Nederland kent vele zogenaamde LinkedIn experts. De goede trainers niet te na gesproken. Deze herken je omdat zij vaak zelf een grote groep aansturen of er verschijnt van hun regelmatig een professionele nieuwsbrief.

De voordelen van social media zijn vele malen groter dan de nadelen, maar zorg dan wel dat je LinkedIn profiel en groepsinstellingen ordentelijk zijn ingesteld. Om deze reden zal ik iedere nieuwsbrief voorzien van een gebruikerstip.

Gezien de grootte van de LinkedIn groep en de enorme hoeveelheid spam van met name Amerikaanse recruiters hebben wij besloten om alle nieuwe bijdragen eerst te screenen aan onze groepsregels. Deze moderatie geschiedt door mijzelf op fulltime basis. Daarnaast krijg ik hulp van een aantal moderators. En dit op basis van 7 x 8 uur per week. Heb dus even geduld als je bericht nog niet is verschenen, of als je nog geen bericht hebt gekregen van een van de moderators.

Verder heb ik mijn droom zoals beschreven in de nieuwsbrief van oktober waargemaakt. Ik ben nu officieel gestart met mijn eenmansbedrijf ‘Dutch Health Network Services’. Naast mediaservice diensten op het gebied van evenementen, vacatures, opleidingen, boeken en product/bedrijfspromoties, zal ik mijzelf ook als consultant, spreker en trainer op het gebied van social media en zorgmarketing gaan aanbieden aan zowel Zorg- en Welzijnsinstellingen als commerciële organisaties. (http://bit.ly/ServicesDHN) Ik heb daar ongelooflijk veel zin in, en dit valt voor mij beter te combineren met de intensieve moderatiewerkzaamheden voor DHN.

Vanwege Sinterklaas en mijn fulltime optreden als ondernemer bevat deze nieuwsbrief daarom ook een gratis cadeau ter waarde van € 19,95. Maak hier vooral gebruik van.

2) Ledenaanbod slaat enorm aan!
Ongelooflijk enthousiast hebben jullie gereageerd op het aanbod van de kosteloze In voor zorg-congressen waarvan DHN de mediapartner is geweest. Zowel op 26 november als 10 december is het een volle zaal. Meer dan 1.000 DHN leden hebben op deze wijze de mogelijkheid gekregen om gratis een groots evenement te bezoeken. Wij hopen ook in 2013 steeds meer evenementen aan te bieden, liefst gratis, maar in een aantal situaties ook tegen betaling. Je zult altijd minder betalen of een bijzonder voordeel genieten als je het evenement via de actie van DHN bezoekt. Waarom nog gebruikmaken van papier en plastic verslindende mailings welke je rechtstreeks van evenementenorganisaties en uitgevers in de brievenbus krijgt. Maak dus gebruik van de mogelijkheden welke op social media worden aangeboden, maar twijfel nooit te lang. De digitale snelweg is vele malen sneller, zodat je sneller tegen wachtlijsten zult aanlopen. Daarom maak ik mij ook altijd sterk dat de via DHN gepromote evenementen via een ‘Livestream” verbinding ook thuis of op je werkplek kunnen worden gevolgd.

Het ledenaanbod zal in de toekomst op de nieuwe website van DHN worden vermeld. Tot de oplevering zullen de actuele aanbiedingen vermeld worden op de huidige websites. Gemakshalve staan hierna de links opgenomen. Zet  deze gerust als ‘favorieten’ in je internet browser vast.

NB Op LinkedIn blijft het vooralsnog mogelijk dat door medewerkers in dienst van non-profit zorg- of welzijnsinstellingen vacatures worden geplaatst, mits voorzien van een globale functieomschrijving, locatie, enz. Voor recruiters van wervings- en selectiebureaus kan DHN als mediapartner optreden. Klik op de link http://bit.ly/DHNvacatures of stuur een mail aan partners@dutchhealthnetwork.nl voor meer bijzonderheden over de verschillende mogelijkheden.

3) Omvang DHN communities
Er zijn nu al weer 32.650 LinkedIn leden (21 groepen), 3.000 volgers op Twitter (7 accounts) en 1.000 volgers op Facebook (7 pagina’s).

Bekijk alle LinkedIn sub-groepen en beoordeel bij welke geleding je nog meer wilt aansluiten. Dit is een handige link hiervoor: http://bit.ly/subgroepen

Volg DHN gerust ook op alle andere social media platformen, zoals Twitter, Facebook, Pinterest en Google+. Zie http://bit.ly/DHNcommunities

4) Groepsregels

Vanaf 1 december hebben wij de groepsregels en het reglement aangescherpt. Helaas worden de moderators dagelijks overstelpt met postings van “spam” van o.a. recruiters afkomstig uit de USA en Azië. Verder hebben vooral de recruiters van Nederlandse en Belgische commerciële wervings- en selectiebureaus social media ontdekt om gratis en ongelimiteerd postings te verrichten. Daarom hebben we moeten besluiten dat op alle LinkedIn groepen van DHN nieuwe bijdragen altijd voor moderatie in aanmerking komen. Dit betekent voor ons veel werk, zodat de dagelijkse of wekelijks mails verschoond blijven van al te enthousiaste inzendingen waarbij het alleen om jouw mailadres gaat! De groepsregels zijn op iedere LinkedIn groep met een eigen button opgenomen en het uitgebreide reglement is te vinden op de website (http://bit.ly/DHNreglement).

5) LinkedIn tip van de maand

Vanwege Sinterklaas nu eens een hand vol tips. Download nu de gratis versie van de Nederlandse versie van het gratis e-book “Hoe LinkedIn nu echt gebruiken” ter waarde van € 19,95. Maar liefst 250 pagina’s met heldere uitleg, tips, trucs, etc. Geschreven door de auteurs Jan Vermeiren en Bert Verdonck. Dit is de link waarmee het e-book kan worden verkregen: http://bit.ly/eBookLinkedIn

hoe-linkedin-nu-echt-gebruiken-digitaal-nlnieuweversie-120127142438-phpapp02-thumbnail-2

 

Je mag mij verder natuurlijk altijd uitnodigen om te connecten op LinkedIn. En volg Dutch Health Network ook via onderstaande links op andere social media platformen.

Met vriendelijke groet,

Rob Bergers (http://linkedin.com/in/robbergers)

NB: Volg Dutch Health Network natuurlijk  ook actief op Twitter, Facebook, Pinterest en Google+. Zie onderstaande links. Velen zijn je al voorgegaan.

Twitter:

@dutchhealthnetw @zorgbestuurders @zorgnet@patientplatform @vitaliteitnetw @mantelzorgnetw @steunpuntzorg @dhnservices

Facebook:

http://www.facebook.com/dutchhealthnetworkhttp://www.facebook.com/zorgnethttp://www.facebook.com/patientenplatformhttp://www.facebook.com/vitaliteitnetwerkhttp://www.facebook.com/mantelzorgnetwerkhttp://www.facebook.com/steunpuntzorg – http://www.facebook.com/dutchhealthnetworkservices

Google+:

Community: http://bit.ly/DHNgoogle

Services: http://bit.ly/GoogleDHN

Pinterest –> http://pinterest.com/dutchhealthnetw

Over Dutch Health Network Services

Dutch Health Network Services kan als mediapartner worden ingeschakeld voor evenementen, vacatures, opleidingen, boeken, lezingen en product- of bedrijfspromoties.
Dit bericht werd geplaatst in Nieuwsbrieven en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Nieuwsbrief Dutch Health Network – november 2012 – met gratis Sinterklaas cadeau!

  1. Frans Vliegenberg zegt:

    Mijn virusscanner blokkeert de links als zijnde een risico voor de computer. Het zou kunnen dat de links dus onbedoeld besmet zijn.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s